Vidare till intervju Trille for Life | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget] [Knugen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trille for Life

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? 🛥️Båtbolaget

Vad heter du IRL? tristan

Vad heter du på discord? trille for life#5159

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 1-3 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla Båtbolaget med att börja att ha öppet mer och mer fatt jag har sätt att dom är ganska inaktiva och att dom inte jobbar så mycket och det är ganska tråkigt att en båt firma inte är öppet så mycket sen vill jag utveckla jobbet med att anställa rätt folk som är aktiva och jobbar på bra fatt jag vill utveckla att jobbet ska bli roligt igen att jobba där och sen vill jag utveckla med att man ska ta intervjuer varje dag och har öppet fatt när folk ser att jobbet är inaktiva då kommer inte folk men när man har öppet varje dag så kommer folk och det är det jag vill göra så folk kommer och köpa båtar som ger roliga scenarion sen vill jag utveckla det här med att när man jobbar bra och mycket så blir man ksk anställd och utveckla att man ksk har ett event där man kan ha ett båt race och vinna en båt sen vill jag att alla anställa ska jobba varje dag så jobbet blir roligt igen sen vill inte bara fatt jag är chef att tex anställda ska göra mindre jobb en prov anställda sen vill jag se till att man tar bra samarbeten så man inte tar en där man går -

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? min erfarenhet är att jag har varit prov anställd där sen har jag varit bitr på marja lisas och det är så jag vet hur datorn funkar sen har jag erfarenheter inom att sälja saker ig sen vet jag hur man ska jobba på en bil firma då jag sålde mycket fordon på marja lisas och senn har jag erfarenheter inom hur man ska anställa folk och sen hur man ska hantera /openpanel

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 12:00-22:00 tisdag 13:00-22:00 onsdag 12:00-22:00 torsdag 14:00-22:00 fredag 12:00-03:00 lördag 13:00-05:00 söndag 14:00-22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka