Accepterad Trille for Life | Ban Överklagan [Guden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trille for Life

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199102743723/

Ditt Hex-ID: 11000014418d4ab

Vad är din discord tagg? trille for life#5159

Vem var det som bannade dig? guden

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror guden valde att banna mig då jag inte rpade på /me tex att jag kastar ner personen och det är inte ok och det blir ju fail rp sen så tror jag att han valde banna mig och det är inget som ska finnas i rpn sen tror jag att jag vart bannad för att jag hoppa ner från ett tak med en död kropp och samt så rullade jag när jag landa och det skulle aldrig kunna hända irl att man hoppar med en kropp och rullar med den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på sjukhuset och var i scenario med sjukvården

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker min ban var rätt placerad då det var jag som gjorde felet och inte tänkte mycket under tiden det hände och ångar mig mycket att jag inte valde att rpa på när jag tog en död person ner från ett tak och inte bara hoppa ner och rulla med han när jag landa samt så tycker jag det var bra satt på mig då det var ett stort fel i min rp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det jag kunna ha gjort annorlunda är att tex kunna skrivit /me tar ut ett rep ur höger bak ficka och knyter en hård knut runt hans mage sen hade jag kunna skriva /me sänker ner han sakta och fint samt det jag kunde ha gjort med är att inte bara hoppa rak ut med han

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska inte bara hoppa med döda kroppar utan att tänka på rp att man rpar med rep och sånt samt så har jag lärt mig att man aldrig skulle kunna hoppa ner 1-5 meter med en död kropp och rulla en gång och bara springer vidare om det hade varit irl så hade ju man ju så klart typ dragit rep runt han och typ satt fast i ett el skåp på taket och släppt ner han saka men säkert och inte bara hoppa rakt ner

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Kommer ge dig en ny chans, upprepas detta kommer det bli en hårdare åtgärd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka