Accepterad Trille | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trille

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Trille

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Trille06/

Vad är din discord tagg? Trille#4384

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag är bannad för att det var en kille utan för bilfirman som hotade mig och min kompis. Sedan la han ner kniven och började slå mig då tog jag upp min kniv och dödade honom. Jag var precis utanför bilfirman så de räknades som en greenzone.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På ett sätt var det inte felaktig ban utan det var jag som gjorde fel eftersom jag dödade någon i greenzone. Och på ett sätt var det en felaktig ban eftersom jag bara ville försvara mig annars skulle jag dött.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. En gång förut blev jag bannad då en kille tog min bil och så sparkade jag på bilen i en greenzone.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunnde låtit bli att döda honom. Istället borde jag låtit han döda mig så kunnde jag bara raportera.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte slå/döda folk i greenzone. Och rapportera dem istället än att döda.

Har du läst våra regler? Ja

godkänd

du har lärt dig något då jag kommer unbanna dig men om du gör ngt mer av rdm eller något liknade så kommer det bli perm bann.

Med vänlig hälsning pluto.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka