Nekad trillan12 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trille for Life

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199102743723/

Vad är ditt namn i verkligheten? tristan

Vad är ditt discord namn? trillan12,#5474

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2008

Berätta om din karaktär. adam blomsson har zigenarblod och är uppväxt i sverige men hans föräldrar är från östeuropa. Anledningen till att adams föräldrar flyttade till Sverige var för att det var så fattigt i östeuropa och i Sverige så har adam fått ett jättebra liv tillsammans med hans föräldrar och syskon. På sin fritid så hänger han mycket med sina kompisar och kör bil. Han umgås mycket med sin familj och även sina syskon. När adam började 6:an så fick han sina först kompisar och ända fram till 1:a ring på gymnasiet så var dom bästa vänner, men vid vår terminen så började adam vänner hänga med dåliga människor och även började sälja droger och utföra kriminella aktiviteter, som t.ex människorov, misshandel och även rån. adam har alltid fått kärlek av sina föräldrar och dom har också visat hur mycket dom älskar adam vilket har gjort att adam inte håller på med olagliga aktiviteter, då han inte vill svika sina föräldrar eller sig själv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive fatt jag gillar servern väldigt myket sen höjer jag min rp nivvå om jag bli medlem fatt jag gillar rpen sen har jag många vänner på servern som har rpat på unive ett bra ta och jag vill gärna vara medborgare fatt då kan jag få wl jobb sen har man som wl myket högre rp tyker jag

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med med hög rp och följa alla regler sen kommer jag bidra med hög rp på /me sen min rp är hög fatt jag har rpat på många rp servrar sen har jag rpat i 2 v på unive och så kan jag bidra med att inte lalla sen kommer jag bidra med aktiv rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska tänka på bådas spelares sidor som polis och krim

Hur hittade du Unive? en vän tipsa mig

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? & Varför ska just du bli Medlem på Unive? Försök igen om 24 timmar.

. Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka