Nekad trillan12 | Chef-jobb ansökan [suzi] (Smokey) (Kebabegott)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trille for Life

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Suzie Q's Exlusive Cars

Vad heter du IRL? tristan

Vad heter du på discord? trille for life#5159

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla suzies på alla sätt som jag kan. Det primära jag kommer att göra är att få in fler aktiva anställds, för utan personal så kommer inget jobb att gå runt. För att få fler anställda kommer jag personligen att ta intervjuer och försöka fixa personal ansvariga som tar hand om det i framtiden. Jag kommer att försöka skapa en härlig gemenskap på jobbet så att alla känner sig välkomna och att jobbet ska ha ett bra rykte. När vi fått lite mer anställda så kommer jag att försöka hålla det aktivt så att man faktiskt kan komma och köpa bilar, jag ser alltid folk i Twitter som undrar när det ska vara öppet och detta är något jag vill ändra på. Jag kommer att ta in kompetenta personer och styra upp jobbet på ett bra sätt då jag har erfarenheter inom det. T.ex var jag bitr qpark chef. Då det är en exklusivt bil affär kommer jag att hålla allt professionellt och ha dem som jobbar där med kostymer för att det ska vara realistiskt. Även ha personal som är seriös med en bra rp nivå som kan ta hand om kunderna vi kommer att få. Jag kommer att ta hand om våra anställda så att dem trivs och faktiskt vill stanna kvar hos oss. Utan motivation eller glädje så kommer inte yrket någonstans och kommer att förbli dött och ett ensamt yrke. Jag kommer även att försöka skapa lite event, på detta sätt når vi ut mer till allmänheten och får en större spridning. T.ex som bil uppvisningar och andra roliga saker som lockar personer. Just nu på mekonomen så har vi skapat en massa samarbeten med andra yrken. Detta är något som jag tänker att vi på suzies också skulle kunna börja göra då det blir roligt och man kan hitta på en massa nya saker.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? mina erfarenheter inom suzies är att jag har varit anställd där sen har jag erfarenheter i fordons butiker och hur man köper in fordon samt har jag erfarenheter inom försäljningen av sakar då mini bror irl är fordonsförsäljare så jag kan övertala folk samt vett jag hur man får till en toppen deal sen har jag erfarenheter inom jobbet med att jag kan mycket om fordon tex när man säljer en bil så kan man säga denna urus har den bästa morton i stan osv sen har jag jobbat på mc butiken på servern och det var kanska kul och få sälja fordon till folk så jag har mycket erfaren sakar inom tex marjalisas eller saras bil och mc så jag vet hur alla fungerar i datorn

Hur ofta kommer du vara inne? måndag 13:00-22;30
tisdag 12:00-22:30
onsdag 12:00-22:30
torsdag 12:00-22:30
fredag 12:00-02:00
lördag 14:30-03:00
söndag 15:00-22:30

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jA

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.