- Meddelanden
- 68
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen
Vad heter du IRL? tristan
Vad heter du på discord? trillan12,#5474
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 2 månder
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att ta itevjuer så myket jag kan sen kommer jag se till så att ingen lallar sen kommer jag utveckla på /me sen kommer jag utveckla meko med att anställa många och sen kommer jag utvecka med att it alla lallar eller är kurupta meko anställa sen kommer jag utveckla att med alla använder /me
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på meko förut sen har jag hög rp in mekaniker jobb som tex på /me byter kylarslang /me byter tändstift /me byter kolv osv sen jobbar min pappa på meko irl
Hur ofta kommer du vara inne? 5 till 4 tim om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? tristan
Vad heter du på discord? trillan12,#5474
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 2 månder
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att ta itevjuer så myket jag kan sen kommer jag se till så att ingen lallar sen kommer jag utveckla på /me sen kommer jag utveckla meko med att anställa många och sen kommer jag utvecka med att it alla lallar eller är kurupta meko anställa sen kommer jag utveckla att med alla använder /me
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på meko förut sen har jag hög rp in mekaniker jobb som tex på /me byter kylarslang /me byter tändstift /me byter kolv osv sen jobbar min pappa på meko irl
Hur ofta kommer du vara inne? 5 till 4 tim om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja