Accepterad trillan12 | Ban överklagan [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trille for Life

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199102743723/

Ditt Hex-ID: 11000014418d4ab

Vad är din discord tagg? TRILLEBILLE#5159

Vem var det som bannade dig? Boogy

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive BanID: havdjj Anledning: lall, slås på piren Går ut om: 0 dagar 20 timmar 7 minuter Placerad av: Boogy

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staff valde banna mig för att jag slogs på piren med en kille och it kunna bete mig och slåg en kille på piren bara för han var lite uppkäftig och slog mig så jag tror staffs bannad mig fatt jag slogs på piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med några vänner på piren

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en en rätt ban skulle jag säga. Jag skulle varit mer lugn och inte blivit så arg på dem som började slå mig. Så det var en rätt ban, men jag vill tillägga att det inte var jag som startade bråket, vet att jag gjorde lika dåligt som dem, men blev bara arg och inser nu att jag absolut inte skulle ha slagit tillbaka.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer it ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle istället ha gått därifrån när dem var uppkäftiga och inte börjat slått dem. Då hade detta inte inträffat över huvudtaget och jag skulle inte ha blivit bannad. Så jag skulle ha tagit min bil och kört därifrån och inte ha blivit så arg på dem och börjat ha slagit dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ABSOLUT inte ska slåss på piren då det är många där och en allmän plats, det är orealistiskt vilket jag inser och detta kommer ej upprepas. Jag kommer att sköta mig och inte slåss. Jag har lärt mig att jag inte ska bli arg lika lätt som förut. Då det bara skapar problem och det gynnar inte mig eller den som jag slår mot. Det gynnar heller inte rp:n över huvudtaget.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka