Accepterad trillan12 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trille for Life

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199102743723/

Ditt Hex-ID: 11000014418d4ab

Vad är din discord tagg? trillan12,#5474

Vem var det som bannade dig? hammar10f

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive Bar rp, suntförnuft samt C loggar Går ut om: 10 dagar 1 timmar 60 minuter Placerad av: ᆯ HamnID: gecoxr Anledning: Feamarl0f

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffsem valde att banna mig då jag jag kör över dom och sen rpar jag it på när dom drar vapen mot mig och då så fear rpade jag som it är ok och sen tror jag att staffsen valde att banna mig då jag änvände mig utav f8 menu och skrev quit fatt slipa ett scenario och det är it ok då det it ens ska finnas i fivem rp så det är derför jag tror att nu valde att banna mig sen atror jag att dom valde att banna mig då jag brött mott många server regler sen tror jag staffsn valde att banna ochså då jag slog en person som drog vapen mot mig och biljarpå

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag cloggade som it ska hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det it då jag gjorde massa regel brott

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att spela med och blivit rånad istället för att fear rp och slå dom när dom drog vapen mott mig sen kunna jag ha låttit dom rånat mig och it c logga och så hade det blivit ett roligt scenario för båda parterna

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska rpa för bådas siderna samt att man ska tänka att man ska låta folk råna en så det blir kul för mig och andra sidan av rpn samt har jag lärt mig att man it ska hålla på bryta massa server regler då det it ok sen förstör det rp som fan saen har jag lärt mig att använa sig av c logg förstör rp för mycket har jag lärt mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka