Nekad Triffexx | Medlem ansökning (zimma_36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Triffexx

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lulu30

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2010

Berätta om din karaktär. Keperi Hayo 21 år gammal . Född i Rovaniemi Finland. Flyttad till Sverige vid 3 års ålder till Värnamo och sen Göteborg för ett jobb och nu till Unive. Förlorat sitt körkort 2 gånger för att han kör väldigt snabbt hela tiden och trimmar skiten ur sin bil., Önskar att någon gång bli en rally förare och köra i WRC, Väldigt intresserad av bilar och och motorer och racing men spelar också många strategi spel på sin fritid. Alltid väldigt kall i känslor men är väldigt lätt rädd för sitt liv men inte för andras liv, blir också väldigt lätt arg och har fått 2 års i fängelse för misshandel av folk, Blir arg väldigt lätt när han har druckit mycket vilket han gör ofta och dricker ofta ett glas öl varje dag. Känd bland många för sin humor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hoppas att jag kan bidra många skratt och roliga och bra tider för alla runt mig och som jag RP'r med och ge alla intressanta och bra tider.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att i alla scenarion kan inte du vinna men att du spelar för att ha roligt och kul med dem du spelar med och dina vänner istället för att göra så att alla andra har tråkigt bara för du vill vinna i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive från en vän som spelar på Unive och Fivem ofta.

Din Medlemskaps ansökan har nekad.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka