Accepterad Triffexx | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Triffexx

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lulu30

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Keperi Hayo han är 20 år gammal och är uppväxt i Smålandsstenar och bor i Smålandsstenar han har många vänner som han brukar vara med på sin fritid och på sin fritid brukar han ofta vara med sina vänner och spela fotboll och meka med bilar. Jockes pappa dog när han var 6 år gammal och hans mamma är sjuk. Jocke älskar att meka och med bilar och tävla i race med hans bilar. hans pappa hade en egen verkstad när Jocke var liten och det var hans största dröm att bli mekaniker. Men hans vänner har gått in i en dum väg som Jocke ofta umgås med och dom drar in Jocke mer och mer i det kriminella och en dag dömdes han för vapen brott. Jocke är en väldigt snäll och omtänksam kille ifall man känner honom bra och han är väldigt hjälpsam och trevlig mot nya personer han träffar, Men kan bli arg väldigt lätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Tjena!, om jag blir medlem här på unive så kommer jag att kunna bidra med en seriös och rolig rp, och gå väldigt mycket efter suntförnuft och verkligen sätta mig in i min karaktär som det, viktigaste tycker jag är att ha kul och låta båda partnerna av ett scenario få ha kul istället för att förstöra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte kan vinna hela tiden, man ska spela så det blir roligt för motspelaren också istället för att du förstör för du vill vinna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive från en vän som spelar på Unive och Fivem ofta. Jag har också tittat på videos och streams om det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka