Nekad trickwe | Chef-jobb ansökan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trickwe

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi

Vad heter du IRL? Jimmie

Vad heter du på discord? trickwe#7132

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill expandera taxi firman på personalen och utrustningen som de anställda kommer att behöva, jag kommer varje gång jag loggar in se vilka som är vakna och fråga hur ett pass har gått och vara involverad i deras jobb så mycket som möjligt. Jag som chef kommer också att jobba och köra folk, har inte tänkt att mina anställda ska jobba 24/7 utan att jag som chef ska ta lite ansvar och hjälpa mina anställda med allt det behöver. Kommer också sparka de som inte är aktiva, om de inte är aktiva på en vecka kommer jag sparka dem eller demota dem. Mitt första mål som chef är att det ska finnas tillräckligt med anställda så det finns taxi tillgängliga från 10-23 på dagarna. Jag kommer inte att anställa någon som inte har någon somhelst social rp, för det är väldigt viktigt inom detta yrke. Taxi bilen ska vara ett tryggt och skönt ställe för både chaffören och personen som blir skjutsad. samma med Kontoret, det ska vara tryggt vid Gripen Taxi AB,s kontor också. För både anställda och icke anställda

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har kört taxi, jag har hjälpt chefen med personer att anställa, jag vet hur branchen fungerar, och det viktigaste. Jag har riktigt bra koll på hur man t.ex prutar, förhandlar om priser och etc. Jag är också bra på snacka med den jag skjutsar, dvs att social rp är väldigt viktigt inom yrket. Och det har jag. Jag har också effarenhet hur man anställer någon och vad man alltid ska leta efter när man anställer som t.ex man måste ha b körkortet för att ha en chans att jobba på taxi firman.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne när jag har tid. Om jag ska sätta en specifik tid på det är det nog 5-7 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka