Accepterad trickwe | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trickwe

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/trickwe/

Ditt Hex-ID: steam:1100001321e7c51

Vad är din discord tagg? trickwe#7132

Vem var det som bannade dig? Limpis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-07 135601.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag och min kompis åkte rakt in i ett berg och jag försökte rollspela skadad men han sa att jag skulle skynda pga att vi blev kidnappade men vi lyckades rymma.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi blev kidnappade och hans spel (Den som kidnappade oss) krashade så vi tog hans bil och rymmde, men min kompis kör in i ett berg, jag försökte roll spela skadad men det gick ej för han stressade sönder mig genom att skrika "Jalla" "Skynda" och etc. Så då sprang jag ur bilen och stack. sekunden efter fick jag en 6 timmar ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt Rätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En var för jag skottade på saras, en var pga min bror, en va för copbait. Sen var det bara det. Jag har tagit lärdom från dem bansen som jag tar lärdom från dem här.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att skitit i han och suttit kvar och skrivit /Sme medvetslös

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka