Nekad tricksy | Medlem ansökning [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tricksy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? davve2023

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Larsson, Han är 25 år gammal och hans inriktningar i livet är att bli polis. David var en tidigare militär-kadet, David har alltid försvarat sitt land. När David var liten så brukade han alltid försöka hjälpa till i samhället. Han har bra betyg och på hans fritid brukar han träna och han brukar alltid efter sitt jobb träffa vänner. I nuläget försöker han försörja sin familj. Han har alltid varit en aktiv person som jobbar mycket. Davids Föräldrar dog sedan han var ung, Hans bror var en Polis. Hans bror dog för något år sedan på grund av att dem kriminella dödade honom. Sedan dess har inte David haft någon tills han träffade sin framtida fru på en båt. Dem skaffade 2 barn som heter Albert och Ruben.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med go rp och jag kommer göra scenarion som alla gillar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man skall aldrig spela för att själv bara vinna scenarion utan man skall alltid göra så båda parterna har det roligt.

Hur hittade du Unive? Jag kommer faktiskt inte ihåg, Jag joinade första gången av en vän som bjöd in min till Multistaden/MultiPVP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka