Nekad trickethugo69 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trickethugo69

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407029154/

Ditt Hex-ID: 11000011aa111a2

Vad är din discord tagg? hugoduck55

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild (14).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? i det scenariot där jag blev kidnappad så såg det ut som att jag inte rpa eller va seriös utan att jag lalla

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade ett bråk med en gängmedlem i nått gäng. jag stödde på den här mannen i handklovar eftersom polisen aldrig tog av mina handklovar. jag blev misstänkt men offret sa att jag inte gjorde nått. senare tog den här mannan och dom tag i mig och drog in mig i deras bil men handklovarna va bara på ena handen såg det ut som innan dom åkte iväg åkte iväg därför trodde jag att jag kunde ringa polisen i scenariot där jag blev kidnappad och satt i bilen. Dom tog min mobil och sa det vilket jag inte hörde eftersom det händer så ibland för mig att jag inte kan prata, att ingen hör mig eller att jag hör dom. jag märkte senare att dom skicka massa /me att dom tog min mobil då sa jag till polisen att dom tar min mobil nu vilket man tydligt hör i klippet eftersom jag visste att det var emot unives regler. Jag visste inte att jag var med i nån ooc chat vet inte ens var det är så jag skrev hora i chatten för att nån icke medlem körde in i mig i fullfart på sjukan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja. jag förstår att det såg ut som att jag lalla och att jag inte lyssna på dom men så var det inte från mitt perspektiv. dom riktade heller inte vapen mot mig. Men jag tycker att jag förtjänar en extra chans eftersom jag lärt mig av alla mina misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har råkat backa in i någon på sjukhuset. jag har kört som en idiot och det är typ de jag blivit bannad för. har ju blivit bannad för andra små grejer i typ 1 timme o sånt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänka på att jag sitter i ett sånt scenario så jag inte ska kunna ringa polisen.

läs andra meddelandet
inte skriva hora i chatten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka