Accepterad trickethugo69 | Ban Överklagan (Hejsan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trickethugo69

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407029154/

Ditt Hex-ID: 11000011aa111a2

Vad är din discord tagg? hugoduck55

Vem var det som bannade dig? Hejsan

Bild på banmeddelande: Skärmbild (13).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte rpa på alla mina skador under polisjakten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var väldigt stressad eftersom att jag var jagad av polisen och hade olagliga substanser samt en glock på mig, kunde ansträngt mig lite mer med att rpa på alla skadorna men allting gick så snabbt. Jag rpa på så många skador jag hann och jag sa aj och sånt men skrev inte /me alla gånger. Jag hade verkligen uppskattat ifall ni såg detta scenario från min synvinkel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag förtjänar egentligen det eftersom jag körde som en idiot. Jag tycker endå att dom borde varit lite snällare eftersom jag rpa på så många skador jag hann under det scenariot

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag råka backa in i någon på sjukan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kört så snabbt, rpa på alla skador, faktiskt bara tagit bötern och köra bättre

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det

Nu är jag snäll. Jag ger dig en chans så att du får visa att du kan rpa, ta inte denna förgivet, visa att du kan och sluta begå regelbrott så blir rpn roligare för oss alla!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka