Nekad Tricexe | Medlem ansökning (RASMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tricexe

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198989175726/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tristan

Vad är ditt discord namn? Trice#1438

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Trille Wall och är 21 år gammal. Han har haft en svår uppväxt men nu så försöker han göra det bästa utav det, han försöker nu lösa allting med att flytta till Unive och få nya möjligheter och nya vänner. Trille är mycket bil och motor intresserad så han skulle väldigt gärna vilja jobba på mekonomen eller annat. Trille är även mycket pratglad som person men tar inte saker så personligt när folk är arg på en.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem eftersom att jag har en bra RP nivå, jag bidrar också med seriösa scenarion och inget lall. Jag har spelat på bryggeriet m.m

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra RP nivå, t.ex att vara med i seriösa scenarion istället för att lalla bort dessa scenarion vilket är onödigt att göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska låta en själv vinna i ett eller flera scenarion utan man ska själv förlora i scenarion.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en vän, han sa att den var mycket bra..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka