Nekad Tricexe | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tricexe

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198989175726/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tristan

Vad är ditt discord namn? Trice#1438

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Trille Wall och han är 31 år gammal 1991-12-9. Han hade en svår uppväxt eftersom att hans föräldrar inte hade jätte mycket pengar, så han behövde ta det som han kunde hitta. Han vart inte mobbad som ung dock han var mer som en ledare, han tog vara på allt och alla, det finns en vän grupp som Trille fortfarande hänger med. Trille söker nu om medborgarskap i unive eftersom att alla hans vänner har gjort samma sak, han ska försöka ta vara på livet och njuta ut det i det fulla. Han ska försöka göra de sakerna han inte kunde göra när han var ung. Trille är även mycket fordons intresserad och på fritiden brukar han lyssna på west coasts classics i bilen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med ett bra RP på unive, jag kommer inte vara någon dålig medborgare heller som vdmar eller rdmar folk kors och tvärs. Jag har t.ex tidigare erfarenheter på andra RP servrar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög RP nivå och roliga stunder men kan även bidra med seriösa scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska vinna i ett scenario, utan man ska låta en annan vinna ibland också så att man kan få ett utvecklat RP vilket gör det roligare.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en vän.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka