Nekad tribbleibble | Chef-jobb ansökan [Qpark] T [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toivo

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? qpark

Vad heter du IRL? hugo

Vad heter du på discord? tribbleibble

Hur gammal är du? 14 år

Hur länge har du spelat på Unive? snart ett år lite mindre med lite avbrott

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Hej Jag heter hugo och jag är mycket intresserad av att ansöka om chefspositionen på Q-Park Jag har en passion för parkeringstjänster och en stark önskan att skapa en positiv arbetsmiljö för både anställda och kunder. då jag kommer utveckla jobbet ganska mycket om jag får den här rollen inom qpark då nu ligger det i boten så jag söker det här rollen för att jobbet ska bli så bra som möjligt för staden och det ska inte stå några felparkerade billar när jag får den här rollen jag kommer att anställa bara mogna mänsikor som är mogna och kan bete sig för inna har jag sätt att dom mäst lallar och kör runt med sin bilar jag kommer ta det yrket till en annan nivå och gör det bra

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat som arbetat på andra firmor och varit chef på andra platser och har en gedigen erfarenhet inom yrket. Jag är bekant med de utmaningar och möjligheter som en chefsroll innebär

Hur ofta kommer du vara inne? typ varje dag efter skolan till kvällen om det inte traslar med något i skolan eller om jag åker bort men jag är mästt hemma så varje dag efter skolan

måndag till fredag 16:00 21:00
på helgen är det helt olika

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja för då kommer jag öppna upp en del av min karaktär och då kan jag verkligen vissa hur duktig jag är på rp

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nope

Har du läst våra Regler? ja

Vidare, du har 48 timmar på dig att ta din muntliga intervju, annars är du automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka