Nekad treywey | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

treywey

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? treywey0033

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Isak Stenfjäll, 32 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Om jag skulle beskriva Isaks personlighet med tre ord så skulle de orden vara, Pratsam som första då han älskar att möta nytt folk och prata om allt mellan himmel och jord, han ÄLSKAR skitsnack. Andra ordet skulle nog vara orädd, Isak är väldigt orädd när det kommer till nya saker han aldrig upplevt eller testat innan. Tredje ordet hade varit lojal, Isaks lojalitet är som hugget i sten, du kan alltid lita på Isak att göra det som krävs för sina vänner och nära anhöriga. Han kommer aldrig svika dig och alltid göra allt i sin makt för att hjälpa dig och alltid vara vid din sida.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Isak kommer från en liten ort straxt utanför Nyköping där han växte upp i en familj med en mamma, pappa och två bröder. Isak fick tidigt intresse för fordon och fipplade alltid med alla fordon han kunde redan från ung ålder. Framtidsplanen för Isak är att bli mekaniker på fulltid och hans mål är att bli den bästa och mest älskade bil mekanikern i sin nya hem stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag KOMMER bidra med felfri och underhållande RP där alla spelare kommer kunna vara delaktiga och ha roligt. Målet är att ingen ska vara missnöjd med RP:n och alla scenarion som Isak är delaktig i.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Denna fråga blir lättast att svara på med ett exempel. Om till exempel några kriminella rånar en butik och polisen kommer dit och det uppstår en biljakt, och dem kriminella då kanske kör dåligt eller kraschar med mening så att polisen kan arrestera dem så betyder det att dem kriminella då spelar för motparten (polisen) i detta scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag bröt en gång mot regeln powergaming när jag precis hade börjat spela RP och jag lärde mig då ganska fort av mina misstag och har sen dess inte gjort något fel och håller bra koll på alla regler som finns på servern jag spelar på.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: Att till exempel ta information utanför RP:n och använda den i scenariot för att få en fördel eller annat. RDM: Att döda någon utan anledning. Till exempel bara gå upp till någon och bara skjuta dem eller slå ihjäl osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget annat än att jag hoppas att få vara en del av denna servern och skapa fantastiska minnen med spelare. Tack för mig!

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Det är ett problem med det, jag kan inte skriva /verifiera någonstans eftersom jag inte har verifierat mitt telefonnummer och kan inte göra det.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
nu är det fixat!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Taggar hela MA teamet för att få ta en intervju

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka