Nekad Trey ten | Medlem ansökning[L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

coca cola 2

Icke Medlem
Meddelanden
224
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Hashimiansson/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? Aliジ#5515

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Hej! Nu ska jag berätta lite om min karaktär Trey Ten. Trey Ten är 22 år gammal. Han bodde innan i ett stort hus men nu bor han i ett litet lägenhet för att han förlorade sin jobb när corona kom. Trey Ten har haft ett jätte bra barndom han bodde med sina båda föreldrar och då var de rika tills de dog när de körde bil. Trey Ten har aldrig några elaka känslor han är alltid snäll och han är alltid social och vilja hjälpa folk. Trey Ten gillar att köra runt med sin Nissan Qashqai eller åka till bil träffar det är hans intressen men det mesta vill han jobba hos polisen här i stockholm.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför Trey Ten ska just bli medlem hos unive är att han ska kunna jobba och inte vara arbetslös hela tiden han vill jätte gärna jobba hos polisen det skulle vara hans dröm att jobba där. Och vill såklart tjäna pengar så att han kan fp köpa ett finnt hus och en jätte fin bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill ta rpandet seriöst och inte lalla runder jag kommer hjälpa folk som behöver hjälp om dom behöver åka någon stans eller om dom behöver hjälp att hitta en plats Och jag kommer inte va en Persson som hoppar support och skriker på Staffsen och spelarn för jag förlora en pistol eller blir tagen av polisen. Jag kommer bidra me bra rp då jag har rpar 500 timmar på 2,5 månad och jag tar det väldigt seriöst och inte lallar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag blir tagen av polisen under ett rån ska jag inte sitta och skrika på han när jag sitter i handsfängsel och låta han föra mig till Häcktet och låta han ta ett förhör med mig

Hur hittade du Unive? Jag tittade på en kille på youtube och han gjorde så att jag började spela Unive.

Nekad på intervju, läser av svaren (regler). Ansök gärna igen om 24h.

Tillbaka