- Förbjuden
- Meddelanden
- 224
- Reaction score
- 9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck
Vad heter du IRL? Ali
Vad heter du på discord? BmwM4C#5155
Hur gammal är du? irl 14 men i unive är jag 24 år gammal.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive mer än 6 månader.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet hur som helst jag kommer att laga många bilar och jag kommer att anställda många hos falck så att vi lagar folkets bilar i stan. Jag kommer göra förändringar men inte så mycket. Jag kommer också få pengar i kassan.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte jobbat än hos falck men jag har jobbat hos meko och jag har varit innan chef på trygghansa.
Hur ofta kommer du vara inne? Alltid ibland kan det vara så att jag är inne men inte i tjänst.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart! Tycker att Unive är rolig.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!
Har du läst våra Regler? Yes kan alla
Vad heter du IRL? Ali
Vad heter du på discord? BmwM4C#5155
Hur gammal är du? irl 14 men i unive är jag 24 år gammal.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive mer än 6 månader.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet hur som helst jag kommer att laga många bilar och jag kommer att anställda många hos falck så att vi lagar folkets bilar i stan. Jag kommer göra förändringar men inte så mycket. Jag kommer också få pengar i kassan.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte jobbat än hos falck men jag har jobbat hos meko och jag har varit innan chef på trygghansa.
Hur ofta kommer du vara inne? Alltid ibland kan det vara så att jag är inne men inte i tjänst.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart! Tycker att Unive är rolig.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!
Har du läst våra Regler? Yes kan alla