- Förbjuden
- Meddelanden
- 224
- Reaction score
- 9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras
Vad heter du IRL? Ali
Vad heter du på discord? 2.chugg#5515
Hur gammal är du? I unive är jag 24 irl är jag 13
Hur länge har du spelat på Unive? Ganska länge typ 5 eller 6 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer jobba jätte hårt och kunna hålla Saras öppet jätte länge. Jag ska vara seriös när jag jobbar och samtidigt ha respekt för folk och vara glad.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som mekaniker och jag har jobbat hos marja lisas flera gånger. Och jag har varit erfaren där.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är ofta inne men eftersom det är skola så är jag inne mellan 15:00 till 23:00.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart jag tycker att servern är ju jätte kul. Om jag blir inte echef så kan jag jobba nån annan ställe.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte!
Har du läst våra Regler? YES!
Vad heter du IRL? Ali
Vad heter du på discord? 2.chugg#5515
Hur gammal är du? I unive är jag 24 irl är jag 13
Hur länge har du spelat på Unive? Ganska länge typ 5 eller 6 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer jobba jätte hårt och kunna hålla Saras öppet jätte länge. Jag ska vara seriös när jag jobbar och samtidigt ha respekt för folk och vara glad.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som mekaniker och jag har jobbat hos marja lisas flera gånger. Och jag har varit erfaren där.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är ofta inne men eftersom det är skola så är jag inne mellan 15:00 till 23:00.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart jag tycker att servern är ju jätte kul. Om jag blir inte echef så kan jag jobba nån annan ställe.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte!
Har du läst våra Regler? YES!