- Förbjuden
- Meddelanden
- 224
- Reaction score
- 9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Hashimiansson/
Ditt Hex-ID: 11000014cb1095d
Vad är din discord tagg? Aliジ#5515
Vem var det som bannade dig? Det är Marja-Lisa.
Hur lång tid var din ban? Jag pratade med en av staff nyss och de sa att de är permanent.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står så här Connection rejected by Philip320's server:
Det var inte alla på servern som fick en
i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman
(Användarnamnnamn: madializadeh000) - Ifall du anser att denna ban är felaktig eller omotiverad, vänligen besök unive.se/bannad
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är inte staff tror jag det är någon som heter marja Lisa
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Asså Jag gjorde inget jag åkte till affärn och jag skule köpa en reperationskit sen så blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara blivit avstängd 1 gång men då gjorde jag nåt som man fick inte göra på servern.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte gjort något.
Har du lärt dig någonting efter din ban? JAAAAAA
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA jag förstår
Ditt Hex-ID: 11000014cb1095d
Vad är din discord tagg? Aliジ#5515
Vem var det som bannade dig? Det är Marja-Lisa.
Hur lång tid var din ban? Jag pratade med en av staff nyss och de sa att de är permanent.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står så här Connection rejected by Philip320's server:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är inte staff tror jag det är någon som heter marja Lisa
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Asså Jag gjorde inget jag åkte till affärn och jag skule köpa en reperationskit sen så blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara blivit avstängd 1 gång men då gjorde jag nåt som man fick inte göra på servern.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte gjort något.
Har du lärt dig någonting efter din ban? JAAAAAA
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA jag förstår