Nekad Trey ten | Ansökan till Servervakt | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

coca cola 2

Icke Medlem
Meddelanden
224
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad heter du på discord? BmwM4C#5515

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jo! Jag vaknar alltid tidigt och kommer in i Unive Dc:n och tittar vad det är för nyheter. Och sen när jag har gjort så borstar jag mina tänder och sen så äter jag frukost och när jag är klar så kommer jag i mitt rum igen och startar min dator och starta upp dc fiveM och steam så att jag kan komma in i Unive. Efter allt är startad upp och allting så går jag i tjänst och jobbar typ 3-4 timmar och sen när jag är klar från jobbet så hänger jag alltid med mina vänner vid piren eller åker runt staden och se vad som händer i stan. Och speciellt på lovdagar eller på helger är det så. Så när klockan har blivit typ klockan 3 eller 2 så brukar jag alltid lägga mig och sen så sover jag tills nästa dag så vaknar jag!

Så där är min dagliga aktivitet.
Mvh Trey Ten

Hur länge har du varit medlem på Unive? Nu har det nyss blivit 7 eller 8 månader som medlem.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har tyvärr inga bilder men jag har blivit bannad.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Asså man ska hålla koll på servern hur alla rpar och jag tycker att alla borde lära sig snabbt rpa så att man slutar bli bannad för det kan vara tråkigt att vara bannad. Om jag blir Servervakt så kommer jag alltid vara poditivit och ibland kan jag vara sträng men annars är jag en positivt kille:)

Varför vill du bli servervakt på servern? För att en av mina vänner är servervakt och jag har alltid tyckt det ser jätte roligt ut och vara som servervakt och att hjälpa till philip320 med hans server så att håller sig aktiva och inte rdmar och vdmar och jag vill helst göra så att folk rpar bra!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. 1. Korruption innebär att man t.ex tar pengar från en kassa t.ex från marja lisas kassa man tar pengar därifrån utan tillåtelse. 2 Abuse är när man t.ex revar sig själv när man e skadad i scenario och att du bannar någon för att du tycker det är kul!
 
Tack för din ansökan.
Vi kommer tyvärr inte gå vidare med din ansökan!
För anledning så kontaktar du mig på discord.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top