Nekad Trexy | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trexy

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? sc.50

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Chapo Gz och är uppvuxen i ett sunkigt område med sin bror Shiesty Gz, även sedan unge har de haft en dröm att ta sig ut ur de sunkiga området och ta sig till en stad med nya möjligheter, sedan små har de hållt på med vapen och gjort små kriminella saker vilket har gjort så de har hamlat på fel väg eftersom de stället de kommer ifrån är ett utsatt område med mycket kriminallitet. Deras intressen är bilar och att mecka med dem, Chapo och Shiesty har 2 olika personligheter Chapo blir välidgt arg fort medans Shiesty är väldigt lugn vilket gör dem en bra duo.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra RP och seriösa Scenarion jag har som sagt mycket erfarenhet inom rp och vill komma tillbaka med det lite så jag valde Unive eftersom de har en bra spelbas med mycket spelare och jag har hört mycket bra om servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för båda parterna i ett scenario så att båda parterna vinner vilket gör det mycket roligare att spela för båda delarna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. VDM = Vehicle death match vilket betyder att man inte ska köra på någon. RDM Random death match vilket betyder att man inte får döda någon utan anledning. OOC = Out of chactecter vilket betyder att man inte får prata om till exempel jag laggar eller min skärm är svart osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag som jag sa har jag ungefär 2 år av erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har ungefär 2 år av erfarenhet men valde att ta en paus eftersom skolan tog över osv.

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbakgrund

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka