Nekad Trexy | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trexy

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? sc.50

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2007

Berätta om din karaktär. Min kataktär heter Chapo GZ och är en motiverad grabb som vill komma ur gatorna och bli rik genom gängkriminallitet och droger, hans bror Shiesty GZ har haft en svår uppväxt med pengar osv så deras mål med Unive är att bli rika mäktiga lära känna nya personer deras intressen är bilar och att mecka bilar. Chapo är en person som är lätt lärd och blir lätt arg, hans framtidsplaner är att gå med i ett gäng i staden och göra bra rp scenarion. Hans äldsta brorsa som har bott i servern innan för ungefär 1 år sedan here abdi var personen som visade dem staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp scenarion även bra rp överlag eftersom jag har rpat mycket förr på olika serverar och väljar att komma tillbaka till rpadet lite när jag kan och har tid och jag valde jsut Unive för deras spelare och att de har bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att båda parterna vinner så att bara inte ett part vinner så det blir roligare för båda delarna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. VDM = Vehicle death match vilket betyder att man inte ska köra på någon. RDM Random death match vilket betyder att man inte får döda någon utan anledning. OOC = Out of chactecter vilket betyder att man inte får prata om till exempel jag laggar eller min skärm är svart osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag som jag sa ovanför

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har ungefär 2 år av erfarenhet men valde att ta en paus eftersom skolan tog över osv.

Nekad
Anledning:
Din karaktär bryter mot vår regel powergaming som till viss del innebär att man är ute efter makt och pengar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka