Accepterad trevor_guard | Medlem ansökning [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealNobody

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198867772801

Vad är ditt namn i verkligheten? Markus Buska

Vad är ditt discord namn? RealNobody#9007

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn som jag tänker roll playa heter Trevor Guard och föddes 1999 den 30ånde juli.

Trevor är en väldigt positiv kille fast allt skit han har fått tagit i sina yngre dar när han bodde i New York innan han flyttade till Sverige mer specifikt Gävle.

Han fick lära sig tidigt att alltid vara snäll mot andra personer eller som hans mamma sa kom ihåg den gyllene regeln behandla folk som du vill själv bli behandlad, han har alltid gått efter det mottot,

Jag nämde att han fått tagit mycket skit i sina yngre dar när han var 5 år gammal så dog hans pappa utomlands när han var med i myrätaren det fick Trevor och Trevors mamma Abigail Guard att få dålig ekonomi på grund av att det alltid var Brad Guard som var Trevors pappa som hade dom stabila inkomsterna,

På grund av denna dåliga ekonomi så var Abigail och Trevor tvungen att flytta till ett annat land fast Trevor inte ville detta för han förlorade många vänner ifrån New York men detta var då ett måste,

Trevor har alltid känt sig hjälplös så när han väl flyttade till Gävle så började han plugga juridik och tog totalvakt utbildningen men när han var klar så blev Abigail Guard väldigt sjuk i bröstcancer och då var Trevor tvungen att hjälpa till hemma i ett år,

Sen kom den dagen Abigail Guard dog och Trevor var kvar i Gävle i ett helt år efter detta och sörjde och försökte lära sig så bra svenska som möjligt, sen tänke Trevor nej nu är det dags att göra mina föräldrar stolta och flyttade till staden unive och nu vill han hjälpa personer på det sättet han kan alltså vara en bra väktare.

Inners inne så är Trevor väldigt ledsen av sig men han gömmer det och berättar aldrig vad han tänker på.

Trevor är lite av en ensamvarg men kan jobba i grupp väldigt lätt och utses att vara en bra ledare.

Hans mamma Abigail Guard lärde Trevor att gilla musik i ung ålder men han märkte väldigt tidigt att han inte har den musikal talangen i sej,

Ingresserna Trevor har är att alltid hjälpa folk i nöd och att lyssna på pop och RnB.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag alltid har tyckt om role play och har kört mycket inom star wars och fivem och nu när jag har kört på Unive ett tag så ser jag att detta är en server jag vill satsa på och för att få ut det mesta av RPn på denna server så ska man vara medlem.

Vad jag kan bidra med är en rolig och trevlig RP och jag har ju alltid varit kreativ, Jag kan både vara seriös och ha roligt och det tycker jag är väldigt viktigt på en sådana server

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som jag sa tidigare på förra frågan så är jag väldigt kreativ och kan både vara seriös och har kul på samma gång, jag har stora egenskaper inom RP på många olika servar och jag vill dela med mig och ha en trevlig stund här på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte gå efter att vinna hela tiden självklart så ska du ju vinna någon gång men det är ju inte roligt för motparten att du vinner hela tiden

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern via min vänner och vi började köra lite grann och nu ska vi börja köra fullt ut och jag längtar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka