Accepterad trevor_guard | Chef-jobb ansökan [Qpark]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealNobody

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark chef

Vad heter du IRL? Markus Buska

Vad heter du på discord? RealNobody#9007

Hur gammal är du? 22

Hur länge har du spelat på Unive? ca 4 månader nu

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer först se till att ekonomin är bättre och att folk gör sitt jobb rikigt,
sedan kommer jag försöka fixa en annan kontor mer centralt och få bättre jobb miljö, jag har stora planer om olika utbildningar som jag tycker man skall lära sig att hantera vissa situationer, jag har ju erfarenhet inom alla nivåer på denna yrke och det tycker jag betyder mycket, Jag kommer göra så folk respekterar varandra och kommer vara lite hård chef men ändå rättvis. jag tycker att det är viktigt att anställda är nöjd över yrket och gör sitt bästa och när dom blir anställda här kommer jag lära upp dom att bli deras bästa jag.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet?
Jag är biträdande chef just nu på qpark, Här har jag lärt mig väldigt inom det admin inom yrket och haft väldigt mycket kontakt med support för att göra detta yrke bättre, jag har varit med om att yrket har varit väldigt nära på att gå i konkurs och har varit med och byggt upp det igen.
Jag har gjort misstag och lärt mig om detta misstagen jag har gjort,

Hur ofta kommer du vara inne? 5 timmar + om inte det är något som händer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nope

Har du läst våra Regler? ja självklart

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Du får en chans att ta intervju pga din ålder samt att jag vet att du försökt driva yrket frammåt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka