- Meddelanden
- 86
- Reaction score
- 7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark chef
Vad heter du IRL? Markus Buska
Vad heter du på discord? RealNobody#9007
Hur gammal är du? 22 år
Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat ca 3 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag är just nu PA i Qpark och vet vilka problem vi har här med ekonomin och allt sånt men planen just nu är att lösa detta med ekonomin och sedan börja anställa mer folk i framtiden
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är ju PA och utbildning ansvarig plus har jag varit chefens högra hand och hjälpt med att prata med folk och få ordning på detta
Hur ofta kommer du vara inne? ca 5 timmar om dagen minst om något inte händer
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart jag vill det bästa med qpark och kommer fortfarande jobba där
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? ja självklart
Vad heter du IRL? Markus Buska
Vad heter du på discord? RealNobody#9007
Hur gammal är du? 22 år
Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat ca 3 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag är just nu PA i Qpark och vet vilka problem vi har här med ekonomin och allt sånt men planen just nu är att lösa detta med ekonomin och sedan börja anställa mer folk i framtiden
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är ju PA och utbildning ansvarig plus har jag varit chefens högra hand och hjälpt med att prata med folk och få ordning på detta
Hur ofta kommer du vara inne? ca 5 timmar om dagen minst om något inte händer
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart jag vill det bästa med qpark och kommer fortfarande jobba där
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? ja självklart