Nekad trevor_guard | Chef-jobb ansökan [BubbleGum] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealNobody

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark chef

Vad heter du IRL? Markus Buska

Vad heter du på discord? RealNobody#9007

Hur gammal är du? 22år

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 3 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag är ju PA och vet hela situationen inom qpark. Jag har stora planer i framtiden men just nu är det att få saker att rulla igen med systemen och sådana saker. Men sen när vi har löst det så börjar jag anställa mer personer som är drivna och brinner för qpark helst erfarenheter. Sedan efter det så tänker jag bygga qpark ännu större kanske flytta till en annan lokal som ligger mer centralt och förhoppningsvis fixa en till lokal utanför staden för just nu så jobbar vi bara i staden. Jag kommer jobba mycket med samarbeten tillexempel meckonomen så vi kan ringa dom så dom plockar upp bilar mm. Jag har många framtidsplaner men just nu gäller det att rädda företaget.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenhet inom att leda företaget som jag gör just nu pga att jag är den högsta ranken som är aktiv. Jag är erfaren inom det mesta och vet hur all ledning system funkar och hur man utbildar och vad vi behöver för personer i denna företag

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara aktiv minst 4-5 timmar varje dag och på helgerna kommer jag vara aktiv dygnet runt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart jag gillar att jobba med qpark och jag brinner för detta yrke

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej absolut inte

Har du läst våra Regler? Ja självklart

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den, Lycka Till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka