Accepterad trevor_guard | Ansökan till Servervakt [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealNobody

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus Buska

Vad heter du på discord? RealNobody#9007

Ange ditt födelsedatum 30 Juli 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara aktiv ca 5 timmar + om dagen om inte något händer irl
jag kommer hem runt 4-5 och då sätter jag mig till 00 eller senare beroende på vad jag ska göra nästa dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 6 veckor

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://prnt.sc/r6yj_N8RdPDX

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag ska avlasta staff teamet i smått och hålla hög rp i servern
txm om jag ser någon bryta mot någon regel kan jag gå och prata med denne person om vad hen gjorde för fel men jag kan icke banna dom om det är något grovt istället så kan jag kicka dom om dom fortsätter och använda medal för att clippa felet som dom gjorde och låta en staff som har mer premission än mig att lösa det.
jag ska se till att folk håller hög rp på servern och jag skall självklart vara professionellt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag älskar denna Community och vill hjälpa så gott jag kan.
jag har varit Staff på gmod servar och vet vilket ansvar det är,
Jag har förstått hur mycket Staff har att göra men en sådan stort Community och jag känner att jag kan hjälpa till och då bör jag göra det också

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. vi tar abuse först, du gillar inte en person och vill dryga med denna person och kickar hen utan någon anledning eller använder dina prems bara för att du har dom.
korruption är ju att du gör något för din eller en annans vinning till exempel om en polare ringer till dig på discord och säger att hen är i ett scenario och håller på förlorar då kickar du dom som håller på vinner.

Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka