Nekad TreoHH | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TreoHH

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199028763544/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? TreoHH#5174

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Karlsson och är 19 år gammal och kommer ifrån USA . Han hade en dålig uppväxt. Redan som barn ville Daniel flytta till stor staden Unive och få jobb och vänner. Men en gång när han var 13 år så blev han mobbad och fick depression. Daniel var rädd att gå till skolan för att han skulle bli mobbad. Daniels mamma köpte hemskola till han. Efter 2 år när han blev 15 år så började han gymma, han blev stark! När Daniel gick hem från gymmet så såg han sina mobbare, Daniel slog ner de. Daniel började gå hem igen men då såg han en reklamskyllt där det stog (Unive city taxi billig och tar dig fram sakta och säkert) då tänkte Daniel på att han ville flytta dit när han var yngre. Så Daniel flyttade dit nu men han har inget jobb så han sökte efter ett och fick ett jobb. Jobbet var en bilmekaniker. Nu vill han ha en egen bil som han kan mecka och trimma med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att kunna ta RP mer seriöst och utan medlemskap är det en väldigt begränsande upplevelse. Personligen har jag väldigt kul och vill kunna uppleva servern fulla potential.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med seriös RP och roliga scenarion. Jag vill lära känna nya människor och skapa nya kontakter vilket kommer leda till en mer realistisk RP som till exempel skaffa jobb kollegor och gå på Afterwork med de.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan inte alltid vinna i alla situationer och man måste vara beredd på att det inte alltid går ens väg. Alltså att acceptera att man är underdog i vissa situationer och inte alltid vinna. Till exempel ifall nån rånar en kan man inte vara kaxig mot rånaren om hen har en pistol mot en utan att hålla sig till RP och faktiskt visa att man är rädd.

Hur hittade du Unive? En bra vän till mig sa att servern var bra och realistisk som jag gillar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka