Inaktuell Tremorr | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tremorr

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Vad är ditt discord namn? tremorr.

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hubert Niklasson, 73

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Oförutsägbar, energifull, kamratlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hubert är en 73 årig man som varit med om mycket under hans unga dagar. När han fyllde 15 skickades han till Vietnam för att hjälpa amerikanerna att vinna kriget, men när han anlände så vart han skjuten i högerfoten. Denna skada var länge ett problem för honom men med åren lärde han sig hantera smärtan, och nu kan Hubert springa som en ordentlig karl. När han kom hem från Vietnam tre år senare så upptäckte Hubert att både hans mamma och pappa hade övergett huset och flyttat till en okänd plats och enbart lämnat kvar 30 kronor i en söndrig plånbok. Han använde dessa pengar för att köpa ett flak öl och en kudde. I ungefär 40 år jobbade Hubert som snickare för ett lokalt bolag, men när han fyllde 60 gav han upp på grund av ryggsmärtor och började istället jobba som taxichaufför och har hållit sig fast vid yrket sen dess. Eftersom Hubert är så gammal så ser hans framtid blek ut, och går därför dit Gud tar honom. Kommer han bli kriminell? Kommer han hålla sig fast vid taxi jobbet? Det är det ingen som vet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom jag RP:ar som en 73 årig gammal man så kan jag bidra med roliga stunder som inte är lätt bortglömda. Jag kommer försöka mitt bästa att skapa eller vara delaktig av scenarion där alla involverade har det roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Säg att man är en gammal man inne i spelet, som jag, och hamnar i mitten av ett brott där man används som gisslan. Polisen kommer till platsen där brottet tar plats och man hamnar i en sorts förhandling. Förhandligen är att den gamla mannen ges till polisen oskadd för pengar, men dör ifall denna transaktionen inte sker. Istället för att den gamla mannen gör sitt bästa för att överleva, så är han istället klumpig av sig och snubblar överallt, lyssnar inte på ordrar och blir tillslut dödad av brottslingarna vilket gör att de kommer undan.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte begå RDM (Random Deathmatch). Detta scenario innebär att en spelare har dödat någon annan utan anledning. Man får inte begå VDM (Vehicle Deathmatch). Detta sker när en spelare använder ett fordon som vapen utan anledning. FearRP kan ske i situationer där det exempelvis riktas vapen och man ska då bete sig som om det vore påriktigt och värna för sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag känner mig nöjd. Skulle det finnas några misstag så fixar jag givetvis det! ;D

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta den innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du redan är test medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka