- Meddelanden
- 130
- Reaction score
- 8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mikaelsons luxury Cars
Vad heter du IRL? Thor F men kalla mig gärna (Treeze)
Vad heter du på discord? Treeze762
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att vara tillgänglig alltid när nån behöver hjälp också vara med i möten och hjälpa dom som jobbar åt mig och utveckla jobb rpn. Samt sociala rpn och se till så att det inte blir några korrupta Mikaels luxury auto jobbare som bara använder bilar utan att lägga faktura och utan att betala och kommer ta det med staffs om bans eller kick från jobbet. Jag kommer vara bästa chefen inom yrket Bilsäljare och kommer utveckla rpn inom sälja bil osv.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter är att jag har varit P-A och Biträdande chef på Mekonomen. Och marja Lisas och SC styling samt vianor och Malmqvist så jag har lite erfarenheter inom bil yrket. Och kommer ta jobbet så seriöst som möjligt och som sagt utveckla jobb rpn sociala rpn och sånt och har också faktist varit chef inom yrket bilförsäljare och jag har varit Chef på många jobb och vet hur det går till.
Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 14:40-23:00
Tisdag: 11:00-01:10
Onsdag: 10:00-01:30
Torsdag: 13:00-23:00
Fredag: 14:00-04:00
Lördag: 09:00-03:00
Söndag: 09:50- 01:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.
Vad heter du IRL? Thor F men kalla mig gärna (Treeze)
Vad heter du på discord? Treeze762
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att vara tillgänglig alltid när nån behöver hjälp också vara med i möten och hjälpa dom som jobbar åt mig och utveckla jobb rpn. Samt sociala rpn och se till så att det inte blir några korrupta Mikaels luxury auto jobbare som bara använder bilar utan att lägga faktura och utan att betala och kommer ta det med staffs om bans eller kick från jobbet. Jag kommer vara bästa chefen inom yrket Bilsäljare och kommer utveckla rpn inom sälja bil osv.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter är att jag har varit P-A och Biträdande chef på Mekonomen. Och marja Lisas och SC styling samt vianor och Malmqvist så jag har lite erfarenheter inom bil yrket. Och kommer ta jobbet så seriöst som möjligt och som sagt utveckla jobb rpn sociala rpn och sånt och har också faktist varit chef inom yrket bilförsäljare och jag har varit Chef på många jobb och vet hur det går till.
Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 14:40-23:00
Tisdag: 11:00-01:10
Onsdag: 10:00-01:30
Torsdag: 13:00-23:00
Fredag: 14:00-04:00
Lördag: 09:00-03:00
Söndag: 09:50- 01:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.