Accepterad TreeDude | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TreeDude

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amr

Vad är ditt discord namn? ffaakkofff

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hamza Bengt, en ung man som migrerade till sverige som barn. Han har alltid stått utanför på grund av att han inte lyckas inte smälta in bland invrandrare samt svenskar. Det gjorde att han har blivit en lone wolf så att säga. Med det sagt så har han aldrig, eller kan aldrig lita på någon, och speciellt inte kunna vara med i ett gäng.

Hamza gör allt för att lyckas i livet, och det innbär att han har haft en del "skitjobb" för att öka sina färdigheter och kompetens. Och han gör bara det som gynnar honom. trotts allt så har han tagit sig vart han är nu helt själv.

Hamza vill klättra upp och kunna försörja sina drömmar, såsom snabba bilar, lyxhus, och frihet. Och han kommer inte låta något stoppa honom.

Trotts sina drömmar som kanske förknippas med korrupta makthavare, onda människor osv. Så är Hamza en fin människa i grund och botten, han kommer alltid stanna för att hjälpa de äldre att korsa över gatan, bära kasser med grannar, och få ett leende på medmänniskornas läppar, Hamza vill ändra bilden av framgångsrika människor som vanligtvis bara bryr sig om sig själva och sina ägodelar.

Hamza har ett intresse bara: make it to the top.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en snäll person som vill bara ha kul med andra, jag har varit med en del trolls och det avskyr jag, så ni kan lita på att jag följer reglerna och att jag kommer sprida goda vibes.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag tänker på mina handligar och vilka scenarios jag skapar, och då ta in motpartens intresse/upplevelse in i planeringen, då alla ska kunna ha kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, rdm, random deathmatch, att man dödar någon utan någon anledning eller bakomliggande scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja! har spelat mycket rp på garrysmod

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte riktigt :D

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka