Nekad TREDDAN | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TREDDAN

Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ted

Vad är ditt discord namn? teddan#5270

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2023

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Connor MC David jag är 190 lång och är 26 år i hans barndom har han inte haft det så bra. Han har blivit mobbad i flera år och nedtryck av sina fake vänner. Connors största dröm var att bli en av dem bästa UFC boxarna i världen. Men det var inte så lätt för när han var liten har han växt upp med föräldrar som var alkoholister och de slog ofta honom. Connor hade två systrar och 3 bröder och en hund. Connors syskon var inte all snälla mot honom han blev bland annat mobbad men även slagen och hotad. Connor var ingen bra elev i skolan han fick f varningar i nästan varge ämne. Connor var tvungen att byta skola många gårger i sin barndom för han var så dålig. När connor var 15 år så blev han och hans familj ut skickade från deras hus för de betalade alldrig för huset så connor jobbade dag och natt för att hjälpa familjen överleva. Han fortsatte så till han var i 18 års ålder och bästämmde han sig för att fly och starta ett eget liv. Han flyttade in i en liten lägenhet men ett ända rum. Men Connor hade alltid tränat boxning och nu tog han det till nästa steget han joinade en klubb för boxning han var bäst av alla. och sedan gick han högre och högre upp till slut vid 24 års åldern var han världs bäst i boxning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög och utveklad rp nivå. Jag kan även bidra med att vara en seriös person som om jag jobbar som taxi är snäll alltså startar konversationer och hjälper alla andra som behöver hjälp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att båda personerna i t.ex ett rån ska vara nöjda med scenariot om t.ex en gör andra grejer än vad de ska gö så kommer staff in i konversationen. altså båda ska vara nöjda

Hur hittade du Unive? kompisar och cosmo

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka