Accepterad TREDDAN | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TREDDAN

Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018346218/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f1106ea

Vad är din discord tagg? teddan#5270

Vem var det som bannade dig? xylo

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (2).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffen valde att banna mig för att jag slogs mot en kille på piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid piren och satt i min bil. Då såg jag två killar som började slåss och jag gick såklart fram till dom och sa att dom skulle stoppa bråket ingen av dom lyssnade dock och jag försökte ännu mer men inget förändrades men mitt ut i ingenstans så börjar en av killarna slå mig istället och jag blir väldigt arg för han stoppade inte och då gjorde jag som vem som helst skulle gjort att slåss tillbaka. det kallas för självförsvar så jag börjar slå tillbaka för detta scenario handlade om mitt liv och jag skulle också gjort det i värkligheten men då senare så blir jag bannad i 3 dagar för mild sunt förnuft när jag egentligen skulle gjort samma sak irl.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var faktist en felaktig ban för jag fattar att man inte får slåss det är jag fullt medveten om och jag skulle inte slåtts om det inte handdlade om mitt liv. jag skulle ha blivit dödad om jag inte gjorde något om saken som i verkligheten skulle jag inte bara låtit någon döda mig utan någon andledning jag hade gjort självförsvar som jag gjorge in game. jag tycker verkligen inte man ska få bann för sunt förnuft för det jag fick inte ens en andledning varför han la bannen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig av alla mina tidigare banns jag vet mycket väl om reglerna på serven men vissa var felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde antingen inte stoppat bråget och låtit någon dö eller så skulle jag ha kunnat bli dödad av killen som jag gjorde självförsvar på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig från mina tidigare bans mycket men nu efter denna bann fattar jag inte riktigt varför jag blev bannad men vet mycket väl att man inte ska slåss.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår fullständigt i att ni nekar den då för ni gör det när ni kan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka