Nekad TREDDAN | Ban Överklagan [Doughen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TREDDAN

Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018346218/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f1106ea

Vad är din discord tagg? teddan69

Vem var det som bannade dig? doughen

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De va så att jag spelade unive och spawnade slukhuset då jag är sjukvårdare sedan så går jag ner och blir hotad aassa maskerav mde som jag antar streamade på twitch och jag satt samtidigt i call med mina kompisar som pressade mig att göra ljud jag gjorde prutt ljud och jag satt då som gissla och rpade sen sen blev jag då bannad för inkompitent permanent

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var då som jag sa uppe gissla i sjukhusrånet och satt då i discord call med mina kompisar som pressar mig att göra ljud. jag ville först inte göra ljud för det inte är så rolig rp. men de pressa så mycket så jag gjorde ljud men tydligen medans det så var det folk som streamade där så jag föestörde ju streamen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var faktiskt inte felaktiv jag gjorde fel och jag är hemsk ledsen över det men tycker en permanent ban är lite långt jag ber så hemskt mycket om ursäkt ge mig snälla 1 schangs till det kommer alldrig hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad innan men det var små saker som röst efter karaktär eller bans som var felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra mycket annorlunda jag kunde ha sagt emot mina kompisar och då hade inte detta hänt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja har lärt mig jätte mycket ge mig snälla 1 schangs till

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka