Accepterad TREDDAN | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TREDDAN

Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018346218/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f1106ea

Vad är din discord tagg? teddan#5270

Vem var det som bannade dig? kebabrille

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag råka lotta en

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis hade fight med en kille på ett gömt ställe sedan så dog killen som slog oss med basebollträ sedan så skulle jag plocka upp honom för att lyfta honom tilol ett gömt ställe så ingen hittar honom så råkade jag trycka på sök igenom istället för att lyfta honom och sekunden jag gjorde det blev jag bannad för sunt förnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycket att det var en felaktig ban för som sagt så råka jag searcha honom och därför tycker jag ej jag borde ha fått tre dagar av detta men det skulle såklart inte varit felaktig ban om jag searcha medvetet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för att jag tydligen lallade och jag har lyckats lära mig av tidigare mistag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat sluta slåts med personen och om jag fortfarande gjorde det och han dog kunde jag ha lämnat honom eller kört honom till sjukan

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig efter min ban att jag inte ska slåss och sånt för då åker man fasst och jag tror ingen tycker att det är kul

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår fullständigt i att ni nekar den då för ni gör det när ni kan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka