Antagen Traxisss | Ansökan till Servervakt [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trakke._

Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott

Vad heter du på discord? Traxisss

Vad är ditt Hex:ID 1100001433c0086

Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. snittar 105 timmar på 2 veckor (enligt steam) på fiveM och då är det bara unive jag spelar!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 8 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/ellio/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202025-11-11%20192908.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att se till att underlätta arbetet för staffsen på ett sätt att man kan ta med det i rpn mer. Med detta så menar jag att till exempel dva onödiga fordon och banna eller kicka lallare (beroende på graden lall). Samt att en servervakt har alltid skyldighet att dokumentera sin sak man gör, fast det gäller endast när en SVBan görs. Då skickas klipp på bannen in till servervaktsansvariga och de granskar klippet för att dels se om bannen ska förlängas eller inte, samt att om det var rätt eller fel placerad!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag ser mycket lallande på servern just nu. Just rätt mängd för att vara SV och ha möjligheten att ta de återgärder som behövs för just detta. Samt att jag åker mycket i Grove street nu och ser ofta att det står tusentals bilar som e trasiga på något vis eller bara övergivna gängbilar från en kidnappning m.m! Dessa bör DVas!!!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara till exempel att du inte dokumenterar de du gör som servervakt. Till exempel att du bannar någon men att du inte dokumenterar det för att du tyckte att det bara var en timme och han var lallare ändå. Detta är strikt förbjudet och kommer verkligen inte ske hos mig!

Abuse är när man missbrukar sin makt på ett relativt dåligt sätt. Exempel på detta kan vara att banna folk för att det är roligt, eller kicka någon om de beter sig dåligt mot en i rpns gång. Med andra ord, man missbrukar sin givna makt för sin egna vinning!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka