- Meddelanden
- 194
- Reaction score
- 6
Ange ditt födelsedatum: 11 September 2007
Vad heter du på discord? Travzy#6969
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 2000
Hur aktiv kommer du att vara? VArje dag minst 4 timmar
Vad heter du? Gregor Gregorsson
Hur gammal är du? 20
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Japp jag kan simma långt och snabbt
Varför vill du bli polis? Jga vill bli en polis för att stoppa det kriminella svinnen samt göra staden till en bättre plats. Och hjälpa det saga personerna i samhället så det blir tryggare och säkrare #stoppadetkriminella
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? DEt viktigaste inom polis kåren är att vara mogen vissa en hur man ska vara och göra så folk har en bra förebild att se framemot och även se upp till samt veta vad som gäller våga säga ifrån
Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att som polis så är det samhället som är prio ett folk ska våga gå säkra på gatan samt du ska vara en bra förebild och förebygga kriminella så dom kommer in på rätt väg i livet
Har du några tidigare erfarenheter? JA det har jag har varit polis förut samt i andra städer
Hur är du som person? JAg är snäll rak i ryggen bestämd omtänksam hjälpsam
Är det något vi bör veta om dig? Inte direkt
Vad heter du på discord? Travzy#6969
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 2000
Hur aktiv kommer du att vara? VArje dag minst 4 timmar
Vad heter du? Gregor Gregorsson
Hur gammal är du? 20
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Japp jag kan simma långt och snabbt
Varför vill du bli polis? Jga vill bli en polis för att stoppa det kriminella svinnen samt göra staden till en bättre plats. Och hjälpa det saga personerna i samhället så det blir tryggare och säkrare #stoppadetkriminella
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? DEt viktigaste inom polis kåren är att vara mogen vissa en hur man ska vara och göra så folk har en bra förebild att se framemot och även se upp till samt veta vad som gäller våga säga ifrån
Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att som polis så är det samhället som är prio ett folk ska våga gå säkra på gatan samt du ska vara en bra förebild och förebygga kriminella så dom kommer in på rätt väg i livet
Har du några tidigare erfarenheter? JA det har jag har varit polis förut samt i andra städer
Hur är du som person? JAg är snäll rak i ryggen bestämd omtänksam hjälpsam
Är det något vi bör veta om dig? Inte direkt