Nekad Travzy | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Travzy

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark chef

Vad heter du IRL? adam

Vad heter du på discord? Travzy#6969

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 2000

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på qpark då jag tycker det är väldigt kul att rpa som en parkernings vakt eftersom det brukar bilda många scenarion sen så tycker jag själv att jag är en bra chef då jag har varit det på många servers innan och varför jag just ska bli chef här på unives qpark är för att jag tycker qpark har verkat vara roligt och jag har även haft en del roliga scenarion med qpark så nu vill jag kunna ta över

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har rpat på qpark på unive i ca 150 timmar. och på andra servers har jag rpat qpark i ca 150 totallt. så skulle säga jag har helt okej med erfarenheter sen har jag även rpat på andra jobb som likt qpark vilket ochså är en fördel för mig då

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter gregor gregorsson. han föddes 1987. han växte upp i ett tuft klimat med lite vänner. Han började jobba redan i tidig ålder för att kunna betala för sig. Han har en fordons utbildning och polis utbildning. han har jobbat inom securitas,affär,mekonomen,falck,båtbolaget,qpark under en stor del av sitt liv det är just därför gregor vill bli en chef på qpark för att han har jobbat med det i typ hela sitt liv och vill nu ta det till nästa steg så nu gör han allt han kan för att kunna bli chef samt kunna betala för sig och föra vidare qpark i staden unive så qpark ej försvinner. när han blev 20 år fick han en liten hjärnskada som gör att när han säger något säger han det 2 gånger vilket gör att många brukar kalla honom lustig och därför vill han ochså bli chef för att visa det spelar ingen roll vem du är alla kan lyckas.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag ifrån 15:30 till 22:30 typ

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag göra då jag verkligen gillar att spela på unive

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte
unive in my heart liksom

Har du läst våra Regler? Ja det har jag gjort flera gånger om kan dom utan till typ xd

kan utveckla mer på en intervju om det behövs då skriftligt inte är min specialetet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka