Accepterad Trattskaften | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trattskaften

Icke Medlem
Meddelanden
192
Reaction score
43
Ange ditt födelsedatum: 2 April 2008

Vad heter du på discord? Trattskaften#3949

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 575 timmar och nästan alla är på unive förutom typ 2 timmar som är på redzone servrar

Hur aktiv kommer du att vara? Nästan varje dag från 14:00-00:00+ detta är inte i sträck men mellan dessa tiderna.

Vad heter du? Mats Åkesson

Hur gammal är du? 28 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag är ganska sim kunnig jag tar ett morgon sim varje dag och jag gick på simning när jag var liten i 3 år.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag vill att de ska bli säkert i staden har hört och sett att de sker mycket rån och sker väldigt mycket skjutningar. Jag vill bli polis för att kunna hjälpa till att göra staden lugn och säker och minska kriminaliteten.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att hjälpa till och hjälpa folk att vara en bra polis som ska se till så att de är säkert i staden att kunna se till så de är lungt på platser med mycket folk. Men också att man ska respekt för alla speciellt sina kollegor men också mot människorna man träffar. Man har en stor uppgift som polis är de är viktigt att ta de på allvar.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att man måste ha radiodiciplin man ska säga sitt rakel och vara kortfattad i radion men också ge ut mycket information när man pratar fast göra de kortfattat och inte säga onödiga saker i radion man brukar säga tänk tryck tala.

Sen vet jag vad våldstrappan är 1.Är att man ska prata och kommunicera. 2. Är att tackla. 3. är tazer 4. Är batong 5. Är när man tar fram pistolen men de är sista alternativet när man är i en hotfull situation. Den ska inte användas för små grejer.

Och man måste utgå från våldstrappan man kan inte bara dra tazer eller andra saker hela tiden man måste kunna prata i en situation och vara lugn och inte hetsa. Är de en hotfull situation då kan man ta till med tjänstevapnen men inte i onödan för små saker.

Har du några tidigare erfarenheter? Har inte några tidigare erfarenheter men det är därför jag vill utbilda mig som polis lära mig yrket och hjälpa till i staden.

Hur är du som person? Jag är ganska snäll jag gillar att hjälpa folk jag gillar att meka med bilar och cyklar då jag har gjort de sen jag va liten. Ibland kan jag bli riktigt arg när de händer mycket saker men annars är jag en lugn person som gillar att hjälpa andra.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inget speciellt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka