Nekad Trattskaften | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trattskaften

Icke Medlem
Meddelanden
192
Reaction score
43
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198058654107/

Ditt Hex-ID: 110000105dd499b

Vad är din discord tagg? Trattskaften#3949

Vem var det som bannade dig? S1monx

Hur lång tid var din ban? 3 dagar nu en dag typ

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: oseriös rp, kass rp, blir skjuten men rpar inte allas på skador Går ut om: 1 dagar 3 timmar 51 minuter Placerad av: S1monx

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rpade på ett skott i mig fast de gjorde jag jag sa aj och skrek till när dom sköt sen rpade jag på adrenalin kick och sprang runt och sen fick ban. Jag rpade på skottet i mig + att jag rpar på skottväst eftersom jag är vid ett kriminells gänghus där de gänget har massa krig så inte ens konstigt att jag rpar på de bara att jag har ped och inte hunnit fixa en skottväst till den. Och jag rpade på skadorna de enda han såg var att jag ställde mig upp och att jag sa att jag lever förstår inte hur de är oseriös rp måste ju berätta för dom att jag lever och inte dog av 1 skott i mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev skjuten av några som ställde sig på ett tak i rondellen sen ramlar jag ihop av ett skott i mig går upp och säger att jag lever men både när jag blir skjuten och efter hans klipp rpar jag på de kan dock inte bevisa men han hade ju kunnat specca mer så hade han sett de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban jag rpade på att jag hade skottväst rpade jag på under min tröja eftersom jag är i grovestreet vid ett kriminellt gäng som har massa krig och då så rpar jag på de eftersom inte så konstigt att ha de vid såna ställen kan bara inte ha de eftersom jag har ped. Jag rpade på skador jag skrek till och sprang runt och sa AJ. Och sen att han skriver att jag inte alls rpar på dem är ju helt fel han har ju missat ett skrik där jag skriver aj och går runt och säger aj plus att han har knappt något på klipp han har när jag ställer mig upp och jag berättar att jag lever. Jag rpar ju visst på skottet. Så en helt felaktig ban utifrån beskrivningen att han säger att jag inte rpade ALLS. Så ja de va en jättefelaktig ban på klippet ser man ju inte ens om jag rpade eller inte klart jag kan ställa mig upp efter ett skott i magen och jag rpar på skottväst + att de är inte oseriös rp att inte rpa skit mycket på ett skott alltså hade räckt med en /m tänk på att rpa bättre tex en 3 dagars ban e ju fan alldeles för strängt för ett litet fel som inte ens är fel enligt mig. Sen är de klart jag ska rpa på skadan men att de enda man ser på hans klipp är att jag säger jag lever tycker jag är felaktigt för han missade att jag rpade på de.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banand för lall här innan och de va för jag va ny på servern och ställde mig på en polisbil vilket var fel för de gör man inte i verkligheten. Andra gången blev jag banna för rdm men de va textur lagg så jag körde tydligen på min kompis när jag puttade bilen och han dog. och sen massa andra bans som vdm emote abuse och massa annat. Sen nu denna ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte förstår inte hur jag hade oseriös rp för den delen de vart ju helt vildt och massa skjut och allt alltså och jag rpade på skadan förstår inte var han fick ifrån att jag inte gjorde de alls. Och jag rpar på skottväst men kan inte ha de för att jag har ped och inte kunnat lösa en skottväst till den men fick reda på igår att de finns skottväst item så kommer fixa de istället och jag rpade på skotten sprang runt och bad om läkemedel sa att jag hade ont. Sen förstår jag också att de är klart man ska rpa på skottskadan men kan ju säga att jag hann knappt innan han banna sprang runt och sa aj typ och fråga om läkemedel men han bannade också för jag ställde mig upp men de får man alla gör de efter ett skott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska rpa bättre nästa gång men annars nej för har alltid under min tid som krim i över ett år rpat exakt och aldrig behövt rpa asså jättemycket alls på skottskador säger inte att man inte ska de men att säga att de blir oseriös rp för ett skott i mig tycker jag inte är rätt FÖR JAG RPADE PÅ SKADAN. Fick också nyligen indragen krim för exakt detta men fick tillbaka av en mod dagen efter så antagligen så behöver man inte sönder rpa på de.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka