Nekad Trattskaften | Ban överklagan [vo11ce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trattskaften

Icke Medlem
Meddelanden
192
Reaction score
43
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198058654107/

Ditt Hex-ID: 110000105dd499b

Vad är din discord tagg? Trattskaften#3949

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive
◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥
BanID: doamze
Anledning: Brutalt Grov FEAR RP
Går ut om: 4 dagar 23 timmar 23 minuter
Placerad av: ᆯ Hammarl0f
◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför dom bannade mig eftersom att jag fear rpade när några riktade vapen på oss de va såhär att hela vår klubb (Lost mc) åkte till hellraisers för att prata med presidenten om en grej tillsammans med public som vi också skulle prata med. Men eftersom hela vår klubb Lost mc är föredetta hellraiers alla vi som va där på de lilla mötet var med där förut men dagen innan de så lämnade allihopa pga att inte vi inte tyckte om ett beslut som presidenten tog så då lämnade vi och startade en ny och när vi stack så dom att dom skulle döda oss så några sköt mot dom redan där visste vi att vi skulle få krig med dom direkt vi startade upp men valde att ändå gå på ett möte med dem och public som vi också hade beef med vi hade kidnappat dom eftersom dom stormade vårt hus första timmen vi startade upp. Så när vi åkte till hellraiers sa vi i bilen att vi måste dra vapen innan dom hinner göra de för vi va 99% att de skulle vara en backstabb och att vi skulle bli dödade eftersom vi är föredetta medlemmar som inte blivit utröstade i good standing så ifall dom skulle göra så var vi beredda och vi såg hur dom tog upp telefonerna och sånt så vi blev mer redo. Tillslut ser jag en kille när jag kollar bakåt bugga sitt vapen med att ta upp fingret och sen trycka x så man inte ser så de går snabbare att ta upp och då tar jag upp mitt eftersom vi blev tillsagda att göra de eftersom de va nästan = döden där eftersom allt det som hänt mellan public och när vi lämnade hellraiers och startade eget. Så när jag ser han bugga vapnet drar jag själv upp mitt och också börjar sikta eftersom vi kom överens om att försöka hitta en lösning ut innan vi körde in på mötet för vi va 99% säkra att dom skulle döda oss vilket var deras plan också. Så när jag tog upp vapnet lyckas jag skjuta ner hellraisers presidenten och en annan men dock så fuckar jag upp de jag såg aldrig att de va så många utan var bara beredd på min knapp där jag tar upp vapnet såfort jag såg något skumt men eftersom jag inte kollade framifrån i början så såg jag inte hur en kille som heter mangaz riktade på mig och där blev de fear rp bara jag tog upp vapnet alla andra hade händerna uppe. Allt gick så snabbt men visste redan då att det var fear rp så skrev till hellraiers presidenten i pm och bad om ursäkt att jag fucka upp de och han sa att de var lugnt bara de inte händer igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Alltså klippet på när jag fear rpade var i onsdags kväll så har hänt litegrann dom senaste dagarna men de som hände var att jag blev skjuten av personen bakom där och sen kom jag till sjukan av hellraisers sen quitade. Men när jag blev bannad hoppade dom vår gäng vc och sen tog in mig i support och där blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban jag gjorde helt fel som valde att vara redo med vapnet när folk tar upp mot oss. Jag såg inte dom framifrån utan fokuserade på han som buggade sitt vapen så man inte kunde se de bakom mig och sen tog jag upp de då sen började folk skrika upp med händerna och då trodde jag alla var med på planen att försöka hitta en lösning ut men sen märkte jag att de hade ju varit extremt grov fear rp av alla och inte bara mig då och de va därför jag skrev till dem i PM och bad om ursäkt allt gick så snabbt så tänkte bara på de ifall dom skulle göra nåt var jag redo. Men kommer absolut aldrig hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banand för lall här innan och de va för jag va ny på servern och ställde mig på en polisbil vilket var fel för de gör man inte i verkligheten. Andra gången blev jag banna för rdm men de va textur lagg så jag körde tydligen på min kompis när jag puttade bilen och han dog. och sen massa andra bans som vdm emote abuse och massa annat. Sen nu denna ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat att istället varit så snabb med de så skulle jag sett mig omkring och kollat hur många vapen det var mot oss för de va kanske 4 till och inte dom två bakom som jag fokuserade på jag skulle tänkt till lite mer men som jag skrev över så lyssnade jag bara på vad vi sa i bilen innan vi körde in. Vi såg även hur alla gick runt oss och ställde bakom oss och tog upp telefonerna och sånt så vi såg att de va nåt lurt så därför hann jag inte tänka allt gick så snabbt på typ 5 sekunder men kommer tänka ett steg längre nästan gång. De va de att jag blev bara helt förvirrad eftersom vi hade en plan innan vi gick inte där att försöka va snabba o göra nåt innan dom drog vapen men dom framför mig drog före och jag såg inte de för fokuserade endast på dem som stod bakom i gisslan position och buggade vapnet så man inte kan se att han håller i de. Men ångrar mig mycket att jag drog upp vapnet och sköt när jag såg de jag skulle tagit mig en titt omkring och kollat hur många som riktade på oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag verkligen alltså har alltid fear rpat och värnat om mitt liv men där blev de bara så pga av våra bakomliggande grejer med hellraisers och public. Så allt blev bara fel och jag värnade inte om de just då men har absolut lärt mig av de och kommer aldrig nånsin ske igen kan jag lova ifall nåt liknande händer. Och allt som hade hänt ingame mellan oss så visste jag att även om jag inte hade gjort hade jag ändå dött är jag säker på det var därför vi gjorde en liten halv plan innan vi åkte in för att vara beredda för vi var inte helt säkra men inte heller osäkra. Har också lärt jag fuckade upp scenariot där och de va inte okej kommer inte heller ske igen. Allt jag vill är att få en ny chans och bevisa att jag lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp de förstår jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka