Accepterad Trattskaften | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trattskaften

Icke Medlem
Meddelanden
192
Reaction score
43
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198058654107/

Ditt Hex-ID: 110000105dd499b

Vad är din discord tagg? Trattskaften#3949

Vem var det som bannade dig? Jackz

Hur lång tid var din ban? 7 hela dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: iwtnfs Anledning: suntförnuft körning + powergaming+ combat logg Går ut om: 6 dagar 23 timmar 56 minuter Placerad av: Jackz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en typ kulle och hoppade över litegrann sen körde lite för snabbt men den där volvon gick inte att bromsa så bra så de blev lite förfort vid polisstation sen svänger vi ner och hoppar lite med volvon de va fel av mig men tänkte inte så långt just då. Men combatlogg... är helt felaktigt jag quitade på ikea där absolut ingen var jag ställde in bilen eftersom min polare var bara försvann och då quitade jag. Sen skulle jag gå ingame igen och va bannad i 7 dagar förstår inte riktigt hur de är combatlogg. Men sen skrev han att han uppfattade så för att quita är inte combatlogg då tycker jag iaf min ban ska sänkas från 7 dagar till nåt annat för de är inte nåt grovt jag gjort jag körde förbi 200 och bromsade vid polisstation men de ska så dålig bil så gick knappt sen svängde vi ner och hoppade lite med bilen de va också ingen där min polare var afk så jag bara gjorde de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag testade min polares bil sen börjar jag gasa på när vi kört förbi torget mot piren sen när vi kommer till polistation bromsar jag in och krockar nästan men de gjorde jag inte sen körde ner och hoppade lite med bilen på ett gupp typ sen körde vi mot ikea då försvann min kompis och då quitade jag också eftersom jag trodde han skulle sticka sen skrev han till mig att han blev bannad och då kollade jag och det var jag. Så då när han försvann ställde jag in min bil och quitade på ikea de va inget scenario och de var ingen där så förstår inte hur de är combatlogg han kan ju banna även fast jag inte är ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. . Combatlogg var helt felaktigt jag vet att om jag gjort nåt fel så kan dom ändå banna mig även fast jag quitar så jag quitade inte av anledningen att inte bli bannad utan för jag ställde in bilen och allt för jag tänkte sova börjar skolan om två dagar så ska vända på dygnet sen frågade min kompis mig ifall jag också blev bannad och då kollade jag och det var jag. Sen förstår jag inte heller hur de är combatlogg de va inget scenario jag var helt ensam på ikea och bara quitade. Att jag körde volvon så snabbt var för har skaffat mig en FUCK YOU I DRIVE A VOLVO hoodie på min ped så de va lite kul att köra polarns volvo men då körde jag för snabbt och de va dumt av mig att göra de men tänkte att de lite av utsidan av stan så gasade på lite men kom helt för snabb vid polisstation och driftade typ fram för att bromsa sen vände vi ner och då powergamade jag lite för vi hoppade över och min polare va inte där vetefan va han gjorde han va afk lite eller så tänkte aja tar detta hoppet över den typ kullenö. Så powergaming och suntförnuft körning var helt rätt JAG GJORDE FEL men combatlogg däremot gjorde jag inte jag quitade efter jag ställde in min dodge i garaget. Och jag vet om att man kan banna fast man quitat så de var verkligen inte varför jag quitade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banand för lall här innan och de va för jag va ny på servern och ställde mig på en polisbil vilket var fel för de gör man inte i verkligheten. Andra gången blev jag banna för rdm men de va textur lagg så jag körde tydligen på min kompis när jag puttade bilen och han dog. och sen massa andra bans som vdm emote abuse och massa annat. Sen nu denna ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta ett annat ställe att testa hans sketna volvo typ västra motorvägen och inte i stan och jag skulle inte tagit de hoppet med bilen för att de är powergaming att hoppa lite med bilen. Och combatlogg finns inget jag kunde gjort annorlunda för de är felaktigt. Ifall denna blir nekad skulle jag gärna vilja ha förkortad ban iaf för asså 7 dagar för nåt som är felaktigt orkar jag inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig om combatlogg grejen för de nekar jag. Jag quitade av den anledningen att jag tänkte stänga av jag vet om att man kan banna fast man inte är ingame. Men suntförnuft och powergaming det var fel av mig jag skulle inte testat hans volvo i stan utan jag skulle gjort de på ett ställe som är avlägsnat. Sen absolut inte tagit de hoppet utan bara bromsat in men är ändå ganska säker att bilen hade hoppat för de va skit bromsar men jag ändå försökt stanna så inte bilen hade hoppat så.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka