Nekad Trattskaften | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trattskaften

Icke Medlem
Meddelanden
192
Reaction score
43
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198058654107/

Ditt Hex-ID: 110000105dd499b

Vad är din discord tagg? trattskaften

Vem var det som bannade dig? Hunkis

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var såhär att jag fick indragen krim nån vecka innan jag blev bannad och anledningen till det var att jag sköt ur bil för några körde iväg när vi rikta. Och att jag fick indraget för de gjorde mig jävligt irriterad eftersom jag hade inte fått indraget på alls länge när jag fick indraget så var över ett år sen jag fick indraget innan de och jag hade skött mig hur bra som helst. Men dom ville inte prata och sa att jag skulle ha indraget så de va inte mer med de och jag inte in på servern på nån vecka efter de. Sen efter nån vecka där så hade jag fortfarande vapen och jag skulle göra ett bilbyte med en annan då och hade inte lagt av mig vapnet sen började de skjutas och då sköt jag och och vi började jaga dom och döda dom och sen blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Fick en tagg där jag fick allt indraget efter ett krim utan krim scenario där jag hade dödat några utan krim. Förstår att jag får indragna roller men skulle inte vilja påstå att jag är inkompetent.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban har varit bannad i 5 månader nu så så förstår att det som jag gjorde ledde till en ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banand för lall här innan och de va för jag va ny på servern och ställde mig på en polisbil vilket var fel för de gör man inte i verkligheten. Andra gången blev jag banna för rdm men de va textur lagg så jag körde tydligen på min kompis när jag puttade bilen och han dog. och sen massa andra bans som vdm emote abuse och massa annat. Sen nu denna ban. Min senaste ban förutom denna var i oktober så har skött mig tycker jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja skaffat krim roll eller lagt av mig vapnet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka