Accepterad Trattskaften | Ban Överklagan [kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trattskaften

Icke Medlem
Meddelanden
192
Reaction score
43
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198058654107/

Ditt Hex-ID: 110000105dd499b

Vad är din discord tagg? Trattskaften#3949

Vem var det som bannade dig? Bulten och Kallstrom

Hur lång tid var din ban? 6 hela dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var såhär jag och en polare åkte runt sen såg vi att någon tog över Hookies så vi åker dit men direkt när vi kommer dit ser vi att de är poliser så vi åker iväg och vi har snutjag med många poliser efter en stund så har bensinen gått ner som fan och vi har typ inget kvar så vi tänkte inte så mycket och tog alternativet att försöka ta vår helikopter som finns i vårt sekundära gänghus jag tänkte inte så mycket mer än att jag inte ville bli tagen så vi åker in direkt när jag ska upp i hissen blir jag skjuten och dödad. Är medveten att de är suntförnuft att dra till gänghuset men hade inte så mycket val. Visst som bulten sa tex åka till mekonomen o ta gissla eller nåt men är säker på att de också hade blivit support som precis allt annat blir valde att försöka fly i helikoptern istället.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade snutjag sen flydde jag till vårt sekundära gänghus där vi har en helikopter blipp alltså inte vårat main gänghus ett höghus med helikopter platta där vi har helikopter spawn sen blir jag dödad när jag skulle upp i hissen sen skulle jag support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va fel av mig att inte tänka efter vad jag gjorde men kom inte på nåt annat vad jag skulle göra hade ingen bensin nästan och de sekundära gänghuset låg nära så tog de som alternativ. Men visst det var fel men enligt mig inte största grejen eftersom. Är medveten om att polisen redan vet om att de är gambino i mercan eftersom de är våran gängbil och polisen vet om de sen också att dem vet om att de är vårt sekundära gänghus så tänkte att vi har ändå inte något att dölja för polisen så vi kan lika gärna göra såhär för att fly.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banand för lall här innan och de va för jag va ny på servern och ställde mig på en polisbil vilket var fel för de gör man inte i verkligheten. Andra gången blev jag banna för rdm men de va textur lagg så jag körde tydligen på min kompis när jag puttade bilen och han dog. och sen massa andra bans som vdm emote abuse och massa annat. Sen nu denna ban. Min senaste ban förutom denna var i oktober så har skött mig tycker jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gett upp och hoppat ut med händerna uppe men gissar på att jag hade blivit skjuten ändå. Sen orkar jag inte sitta i fängelse iheller så de enda jag tänkte på va att fly så hade jag haft mer bensin hade jag kört.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte köra in i gänghuset för att försöka fly från polisen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka