Accepterad Trattskaften | Ansökan till Servervakt [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Trattskaften

Icke Medlem
Meddelanden
192
Reaction score
43
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 2 April 2008

Vad heter du på discord? Trattskaften#3949

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu på lovet är de nästan varje dag från 13:00-00:00+ inte i sträck men under dagen. Vet inte tiderna när jag börjar skolan men gissar på 16:00-21:00.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat sen den 1a april 2021 och har 346 timmar enbart på unive.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hållt koll på allt lall och allt annat som händer på servern och svbannat/kickat folk som bryter mot reglerna är de ett större regelbrott hoppar jag support och får bannen förlängd. Vill hjälpa till så dom spelarna som lallar eller inte vet hur man beter sig blir bannade vill alltså minska lallet så mycket så möjligt. Men jag skulle framförallt hållt ett extra öga på vad som händer på servern eftersom jag har tröttnat extremt mycket på allt lall och alla grejer folk som tex inte följer reglerna eller liknande.

Jag kommer alltid ha klipp på alla bans jag gör ifall dom undrar varför jag bannade dom eller för att visa staffs.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Har tänkt på de ett tag att bli servervakt och kunna hjälpa till med servern men har bara aldrig blivit så men dom senaste dagarna har jag sett så extremt mycket lall som jag tröttnat på extremt alltså ibland blir jag riktigt sur på folk som inte kan bete sig samt jättemånga som copbaitar. Sen har de hänt flera gånger där jag behövt sätta mig i support men support har inte riktigt varit tillgänglig då de ärf många sitter o väntar. Men då är de bra att vara servervakt så man kan banna dem sen ta och sätta mig och vänta i support istället för att skriva massa reports eller sitta och vänta. Men detta är iaf varför jag vill bli servervakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Tror jag kommer bidra med att servern kommer minska lite med lall inte mycket eftersom de kommer inte nya spelare varje dag som inte riktigt vet hur man ska bete sig på en rp server och bara lallar sönder, copbaitar eller så är de folk som är icke medlem som ska råna med jaktvapen. Och sånt ser jag varje dag och då tror jag att jag kommer kunna hjälpa till så gott de går och slippa skriva reports och istället banna och hoppa support så dom får en längre ban. Och en servervakt är egentligen bara en vanlig spelare som har lite extra koll och kan hjälpa till staff teamet genom att banna/kicka och visa klipp istället för att skriva massa reports. Kommer också bidra med att banna folk som snackar halv ooc alltså använder sig av muskel, flygbiljett och andra saker för de blir ingen rp i de alls.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker jag ska bli servervakt eftersom jag är inne nästan varje dag har koll på alla regler och vet hur jag ska bete mig som en servervakt och vet i vilka situationer jag ska banna/kicka eller förlänga en ban. Och jag bidrar med hög rp och jag vill såklart höja rpn genom att banna/kicka dom som inte kan bete eller har buggade kläder eller liknande.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för vill att de ska vara hög rp nivå på servern. Jag vill även bidra med att minska lallet på servern men även för jag är inne nästan varje dag på servern och ser mycket lall, copbait och ser även många som inte förstått sig på att man inte ska prata halv ooc och inte förstår att man ska använda lokal ooc.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban id (anledning) /kick id (anledning) /Toggleid. /revive id eller bara revive för mig själv. /sv /ooc. /dv Sen kan jag andra kommandon men de kan inte en servervakt göra.

Är du whitelistad på serven? Ja såklart.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad på servern innan. En av mina bans var när jag kom in på servern för första gången så visste jag inte vad rp va riktigt förstod mig inte på de. Så första gången stod jag och sparkade på en bil för min kompis sa till mig att göra de och han hade spelat på servern längre en mig sen springer han och börjar slå på en polisbil och jag fattar ingenting så jag ställer mig upp på den och sparkar men de ledde till 10 dagars ban för lall vilket var rätt. Min andra ban var när jag och min kompis puttade min bil till mekonomen och alla texturer var borta så jag råkade köra över han med min bil utan att jag såg sen ska jag ge han alvedon för de är lite konstigt att rpa på men när jag droppar alvedon råkar jag trycka r och dödar han sedan ringer jag sjukvården och åker på ban. Men har lärt mig alla mina bans och vet hur man ska bete sig och rpa nu.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej de gör jag inte

Senast ändrad:
Tillbaka