Accepterad Trattskaften | Ansökan till Ped Karaktär [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Trattskaften

Icke Medlem
Meddelanden
192
Reaction score
43
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 13 April 2008

Vad heter du på discord? Trattskaften#3940

Ditt Hex-ID 110000105dd499b

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs nej och aldrig ägt vet inte hur jag ska bevisa men kan visa mina karaktärer de är väl de enda beviset jag har.

Vilken ped ansöker du för? 1 prop 10 components Lamar Davis gubben i gta om inte nån redan har den. Om lamar peden är buggad så är det en annan

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär heter Khalil Hamodi han är 22 år gammal han hade en tuff uppväxt i hela hans liv har han alltid varit dem som varit utanför framförallt i skolan där hängde han inte med någon han var alltid själv på rasterna och var för de mesta själv alltid. Han bodde ihop med sin mamma i en liten lägenhet i stockholm. Det mesta han gjorde om dagarna var att sitta inne och inte göra nånting typ eftersom han hade inga vänner men när han blev 14 år förändrades hans liv helt. När han skulle gå och handla åt sin mamma men så träffade han en kille utanför ica killen gick fram till honom och tog med han till en gränd där han började snacka skit om hans kläder och hur mycke pengar han hade och andra saker Khalid blev ledsen och förklarade situationen att han hade inte så mycket pengar o sånt. Killen berättade för honom att de finns lite sätt han kan tjäna pengar på ifall han ville. Khalil gick med på och introducerade sig själv till killen. Killen berättade sitt namn och han hette Faris. Faris visade han lite nya sätt att tjäna pengar genom droger. Han gjorde sina småjobb bra och smidigt hade mycket pengar efter att han sålt ett tag. Men han tröttnade han ville göra tyngre grejer som tex vapenhandels eller större droghandels. Khalil frågade då Faris som han jobbade åt om han fick vara med på något större. Och de fick han Faris lät han vara med på en handel där en lastbil skulle komma till sverige med flera kilo kokain. Dom gjorde sig redo och lastade in grejer som dom alltid gör på sina transporter. Men under transporten kmr deras rivaler som har ett litet beef och börjar skjuta Khalil gömmer sig och står bakom och tittar på han missar flera chanser och kunna ta ner dom som rånar de men han gör de inte han var för rädd dom lyckas ta med allt och åkte iväg. Efter det flydde Khalil han fick flera mordhotsmeddelanden eftersom han kunde stoppat så dem inte fick deras leverans. Han kände sig inte säker längre och flydde till staden unive där han tänkte att han kunde vara för att gömma sig. När Khalil kom dit så började han med droghandel igen han hittade ställen där man kunde göra kokain och weed de var så han försörjde sig och tjänade pengar i den nya staden. Han hade lämnat allt bakom sig och kunde börja om. Jag tror jag kommer kunna bidra med bättre rp eftersom om jag får en ped så kommer den se ut som jag vill ha min karaktär och kommer göra det roligare för mig. Sedan tycker jag det hade varit roligare ifall jag har en annan typ av karaktärer för just nu ser dom flesta likadana ut och om jag har en ped kmr folk känna igen mig och det kanske kmr bli bättre rp ifall man tex går förbi någon och man inte vet vem det är för alla ser likadana ut så är min karaktär speciell och folk vet vem han är när man går förbi honom.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Min rp nivå är väl lite annorlunda än andras men egentligen inte hur jag ska förklara. Men jag vet hur jag ska spela olika karaktärer jag gör inte mina karaktärer lika varann jag gör dem inte med samma röst utan gör alla mina karaktärer nästan helt olika för de kan vara lite svårt ifall man träffar någon som pratar och ser likadan ut och kanske tro att de är deras andra karaktärer så de är väl vad min rp skiljer med vissa andra att jag hur man spelar olika karaktärer och har hög rp eftersom jag rpat ett tag och har utvecklat min rp jättemycket.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Det som får mig att vilja ha en ped karaktär är att jag vill att mina karaktär inte ska vara så lik alla andras för ibland när folk ser likadana ut kan de vara svårt att se vem som är vem och råka säga fel namn tex. Sen vill jag också ha detta pedet för jag hade tänkt att rpa mig till ett gäng som går runt med gröna kläder. På detta pedet kan man välja lite olika kläder det finns vanliga och de finns gröna vad jag har sett. Det som är bra är att man kan ha vanliga kläder och gröna kläder och de är de som får mig att vilja ha detta för när jag väl rpat mig in i ett gäng med gröna kläder kan jag ta på såna kläder och när jag inte är med i de så kan jag ha vanliga kläder eftersom de finns mycke och välja på de. Sedan så är de också kul att ha en speciell karaktär som folk kmr känna igen. Jag har också gjort min karaktär ungefär som den peden men skulle varit roligare att ha peden.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Att ha roligt när jag rpar att många ska veta vem han är. Och för att det ska se realistiskt ut att man är olika och inte ser likadana ut. Och få en mer välutvecklad rp.

Senast ändrad:
Som sagt så är lamar pedden buggad just nu.

Tillbaka